..29092009..

..29092009..
~STILL GETTING BUTTERFLIES EVERY ONCE IN A WHILE~

!!IMPOSSIBLE IS TEMPORARY!!

#INSINCERE WIN BATTLE~SINCERE WIN WAR#

Sunday, January 16, 2011

Hari Selepas Hari Itu

Suatu saat terdetik dlm ht aku..
sudah hampir tiba saat itu..
apa akan aku lakukan setelah tiba saat itu..
aku tidak pasti..
bakal wujud kehidupan baru hari selepas hari itu..
atau itu masih sama..
kekuatan dlm diri ini mengatakan..
aku tidak akan pernah pergi..
aku pasti akan menghalang diri ini dr pergi..

tp aku?
dan..
peluang?

masih adakah peluang untuk diri ini..
masih terbukakah pintu itu untuk diri ini..
mungkin tidak..mungkin iya..
atau mungkin hanya angan2 semata..

jika aku tidak di perlukan lg..
aku akan pergi setelah tiba saat itu..
sebuah penantian itu memerlukan kesabaran..
kesabaran yg ikhlas dr lubuk ht..


>>tidak apa2 kerna aku steady sajja<<

No comments:

Post a Comment