..29092009..

..29092009..
~STILL GETTING BUTTERFLIES EVERY ONCE IN A WHILE~

!!IMPOSSIBLE IS TEMPORARY!!

#INSINCERE WIN BATTLE~SINCERE WIN WAR#

Sunday, December 26, 2010

-MENTAKPAHAMKAN DIRI-

KCinta ~
Ape itu cinta??
apekah tande2 org sedang di lamun cinta??

Cinta ~
Haishhh ~

Hari ni aku nk mentakpahamkan diri kejap pasal sesuatu..huhu' ~

Aku ni memang sukekan lagu..musik..sgt2 suke..tp taklah smpi tahap mencipta lirik atau kompose lagu..sekadar dgr musik dan hayati liriknya..

Mcm2 genre aku dengar..tak kirelah ape..kecuali genre yg sgt heavy mcm metal..tak terlalu masuk dlm kepale..mcm2 genre ade dlm dunia ni yg boleh di layan! dengan musik segala yg terbeban di dalam kepale akan hilang!

Kebanyakan lagu selalunye mesti akan berunsurkan Cinta..Cinta kepade Allah S.W.T..Cinta kepade makayah..Cinta kepade alam..Cinta kepade manusia..Cinta kepade sahabat..Cinta kepade ape sekalipun..tak byk sikit pun pasti ade..yg aku nih bile on9 Facebook, selalu post video songs yg mane aku suke yg mane aku rase lyric lagu tuu menarik..ekot suke akulah..kalu tak suke abaikan aje..hihihi....tp mungkin menyemak agknye keluor kat home page org..dah aku terdengar2 mulut2 bebual tentang . . . . . . . . . . . . . .

"AKU DILAMUN CINTA!"


oOh demm..dah byk kali aku dengO org kate aku tga sebOk sgt becinta sbb post lagu2 berunsur cinta..di katenye aku ni tga hangat becintan cintun..aku ni boyfren pun takde..nk becinta dgn sape..haha..ishh...tp kali ni aku dh mentakpahamkan diri untuk memahami kate2 org kat luar sane..bg aku.. .

'Tak semestinya org yg mendengar lagu cinta atau tengok video lagu berunsur cinta, org itu sdg sebok becinta..Tak semstinya org yg mendengar atau menonton video lagu berunsur metal itu, org itu membawa unsur negative..musik adalah universal.."

Adakah org yg dengar lagu nasyid, org itu sdg berdakwah?
Adakah org yg dengar lagu metal, org itu sdg bermetal?
Adakah org yg dengar lagu2 rock kapak, org itu sdg berkapak?
Adakah org yg dengar lagu2 r&b, org itu sentiase berjiwa?
Adakah org yg dengar lagu2 cinta, org itu penuh taman dlm hatinya?

Jawapannya semua mengikut pemikiran masing2.. :)

Cumanya aku, tidak mahu dikatakan org..aku rasa musik itu sesuatu yg ikhlas..sesuatu yg menarik..yg bisa menyampaikan sesuatu melalui cara yg di ubah suai menjadi lebih menarik bila di lontarkan..

"SENI ITU INDAH"


Hanya sekadar luahan kosong..

Mungkin pemikiran manusia kini memang mcm tu..walau ape sekalipon!

"SENI MENJADIKAN SEPI ITU INDAH"





3 comments: