..29092009..

..29092009..
~STILL GETTING BUTTERFLIES EVERY ONCE IN A WHILE~

!!IMPOSSIBLE IS TEMPORARY!!

#INSINCERE WIN BATTLE~SINCERE WIN WAR#

Thursday, December 16, 2010

Teman Teman Pemecah Sunyi..

Huwaa Huwee Huwoo Huweeee~!

hehe! hye..xde ape sgtlah nk cete cuma mahu share kwn2 aku yg pernah menjadi pemecah sunyi hidup aku..Bila aku dh kat Johor..rindu pulak kat teman teman aku.. =)





-AHU-
hah! Ahu berasal dr Kota Bharu, Kelantan..ahu nih teman baek aku..dye selalu temankan aku kehulu kehilir..ha ha..ahu nih..kdg2 betol kdg2 x berapa nak betol sgt..hakhak..ahu ni lah kawan gado, kwn ketawa, kwn sedeh, kwn berantem aku..






-FYE-
Fye nih berasal dr Batu gajah, Perak..yg nih kwn baek aku jugek..fye nih selalu jugak temankan aku..hi hi..yg aku suke pd fye, dye sentiasa dulukan sahabat2 dye dr segala..yg paling best, rindu nk karok ngn dye..sbb hehe...dye kalau nyanyi selalu lari tune..hi hi...






-LAILA-
haaa...laila ni seorang lg sahabat baek saku sejak tahun 2005 lagi..smpi skang..hihi..nih pun same..mcm2 ragam..biol kdg2 di buatnya..hehe..kalau bab ketawa bg ajelah kat lai ni..huu' laila nih berasal dr Tawau, Sabah..harap2lah 1 hari nnti aku dpt pegi rumah dye kat sabah..ha ha..






-ADI-
Adi berasal dr Sg. Besar, Selangor..hah.. adi nih org pertama yg bersama2 aku since 2008..yg special tentang kami adalah..nm kami same..tak same sgt tp panggilan same..hehe..name sebenar adi adalah Ummi Adibah dan name aku pula Umi Kalsum..haha..kat kelas selalu duk sebelah adi..kalu lecturer panggil name kami 'Ummi' dua2 diam..hehe..sbb x tahu diorg panggel sape..hehe..adi ni sgt istimewa..dye sgt sukakan puisi..comel..





-KUCA-
haa..amacam kacak x? hahaha..yg ini teman aku yg berasal dr Kota Bharu, Kelantan juga..kuca nih pendiam..tp kdg2 gile jugek bila dh bersuara..kucaa ni adalah org yg membantu sy sejak 2008..yg best nye kucaa nih dia seorang yg hebat bermain guitar..huhu'





-ECA-
Eca berasal dr Tg Malim, Perak..eca nih teman aku yg sungguh comel..kecik aje..hihi..eca nih teman yg jugak best..mcm2 ragam..selalu sgt di nyakat..hakhak...rindu rasenya nk nyakat eca..hehe



Tp.....
Semua ini sudah semakin jauh pergi meninggalkan, mengikut arus deras kehidupan kini..mungkin aku yg meninggalkan atau melupakan atau saja hari hari berlalu menghakis setiap perkara yg ada..
Buat teman2 ku..maafkan aku jika aku semakin menjauh..Aku tetap sajja merindui kalian..tetap sajja mengikuti perkembangan kalian walau hanya sekadar di pinggiran..

~Aku sayang tp tak mampu~

4 comments: